Bella's Fashionlife

Bella's Fashionlife

26.2.2016

DIFFERENT SHADES OF RED








Jacket- similar here
Pants- Dr. Denim
Scarf- Noa Noa
Bag- Mango
Shoes- Tamaris

Hi, I’m so sorry that I haven’t blogged in such a long time, I’ve been really stressed out with my Finnish finals, working out and we started a new period in school where we have to work at an interior designer. Now we have a week off and I went home to my parent, because it’s my mother’s birthday tomorrow.
I’d been struggling with my weekly workouts, and not having any motivation. This week I started watching LilyLikecom on YouTube and I got so inspired and motivated so now I’ve already worked out four times this week, so I’m so proud. I was thinking about making a blog post about my workout routines, tell me in the comments what you think about it.

Moikka, olen tosi pahoillani etten ole blogannut tosi pitkään aikaan, koska olen ollut tosi stressaantunut kirjotusten, treenaamisen ja koulun uuden jakson  kanssa missä meidän pitää olle sisustussuunnittelian luona töissä. Hiihtoloma on nytten jo puolivälissä ja menin kotiin vanhempieni luo koska huomenna on äitini syntymäpäivä.
Lähiaikoina minulla on ollut tosi vähän motivaatiota treenamiseen, mutta aloin katsoa LilyLikecomea YouTubessa ja sain niin paljon enemmän inspiraatiota ja motivaatiota, niin olen jo treenannut neljä kertaa tällä viikolla, olen niin ylpeä itsestäni.
Mietin että tekisin blogi postin treeni rutiinistani, kertokaa mitä pidätte ideasta kommenteissa.
Love, Bella

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti