Bella's Fashionlife

Bella's Fashionlife

20.1.2017

UPDATE

Hi guys, sorry for not updating in a month, I been so busy. I'm so busy with school, I think I'm doing really well in all of my subjects, but of curse I have to work hard for it (and it includes both of my schools). I've also been working and going to the gym again. I'm so happy that I'm back on track with working out. There's only two weeks left of my high school period and then I only have two periods of vocational school and then I'm graduating :). I'm so excited that it's only about four months left, and in it's going to go by so fast because there is so much exciting things happening. Now that I'm finally back in my schedule with everything, I promise I'll start posting more. Talk to you later, and have a great Friday!



Moikka kaikki, pahoittelen poissaoloni viime kuukauden aikana, olen ollut niin kiirreelinen. Minulla on niin paljon tehtävää koulun suhteen, mielestäni menee tosi hyvin kaikissa aineissa, mutta tottakai sen eteen on pakko tehdä töitä, (ja se sisältää molemmat kouluni). Olen myös käyny töissä, ja vihdoinkin päässyt takaisin salille. Olen niin iloinen että olen takaisin rutiinissa treenin suhteen. Minulla on vain kaksi viikkoa jäljellä lukiota ja sitten on vain kaksi jaksoa jäljellä omassa koulussani ja sitten valmistun :). Olen niin iloinen että on vain noin neljä kuukautta jäljellä, ja se tulee kyllä lentää ohi, kaikkien kivojen tapahtuminen ohessa, niin kuin esim. penkkarit. Nytten kun olen vihdoinkin takaisin rutiinissani, niin lupaan taas alkaa postaa useammin. Mukavaa perjantaita kaikille!
Love, Bella

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti