Bella's Fashionlife

Bella's Fashionlife

1.5.2016

HEALTHY YUMMY BREAKFAST




Because apparently coffee isn't good for your stomach if you have IBS I've been trying to drink decaffeinated tea instead of coffee, of curse I have to drink coffee sometimes, but at least I'm minimizing the amount. 

Ilmeisesti kahvi ei ole hyvä vatsallesi jos sinulla on IBS, niin olen yrittänyt juoda teinitöntä teetä sen siaan, tottakai en ole pystynyt lopettamaan vielä ihan 100%, mutta ainakin olen vähentänyt määrää.

 



I've been trying really hard to eat healthy and avoid stuff that could hurt my stomach, this past week I've been eating most of the time really well and I've felt normal, and that's really a relief to finally after about two years of pain to know what was wrong. Of curse I haven't been diagnosed or anything but I'm almost a hundred percent sure.
It's weird how it's already May and only one month left until summer break, this period has gone by so fast, and I can't wait for the summer, cause I'm going to Cambridge for six weeks :), I'm soooo excited. I've already planed out almost everyday, maybe that's weird, but I love planing out my weeks, and definitely my holidays, because I want to get the best out of it.

P.S sorry for all the food posts, there will be coming some outfit posts very soon.

Olen yrittänyt syödä niin terveelisesti kun olen pystynyt ja pysyä poissa tuotteista jotka sekoittavat vatsani, tämän viime viikon aikana olen syönyt melkeen kokonaan terveelisesti ja olen voinut vihdoinkin ihan normaalisti, se on tosi iso helpoitus kahden vuoden jälkeen vihdoinkin tietää mikä on ollut vikana. Minua ei ole diagnosoitu tai mitään mutta olen melkein sata procenttia varma.
On outoa että on jo Toukokuu ja vain kuukausi jäljellä kesälomaan, tämä jakso on sujahtanut ohi tosi nopeasti, ja en voi odottaa kesälomaan koska olen lähdössä kuudeksi viikoksi Cambridgiin :). Olen niiin innoissani. Olen jo suunnitellut kaiken minkä aion tehdä siellä, ehkä se on vähän outoa, mutta rakastan suunnittelemista etukäteen viikkojani, ja erityisesti lomani koska haluan saada paras irti lomastani.

P.S. anteeksi kaikista ruoka posteista, kohta tulee tulemaan asu postauksia taas.
Love, Bella



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti