Bella's Fashionlife

Bella's Fashionlife

15.7.2015

THE HEAVENLY FOOD IN ITALY







My sister tried shrimp and according to her they where really delicious.

Siskoni maistoi katkarapuja, ja ne olivat hänen mielestä ihan sairaan hyviä.







 The tomino chees was heavenly.

Tomino juusto oli taivaallista.






The delicious mushroom souffle.

Maukas sieni soufflee.

We came home from Italy at sunday and I went strait to work the next day. 
Here's some pictures of the delicious food I got to eat on the trip. I'm a vegetarian so I never ate any red meat but I bet that it would have been heavenly. :) 
My favorite food was the souffles, kinda hope I could make one as good as that myself. If I do I promise to keep you posted. 

Tulimme kotiin Italiasta Sunnuntaina ja minä menin heti töihin maanantai aamuna.
Tässä on vähän kuvia herkullisesta ruuasta mitä söin matkani aikana. En ikinä maistanut punaista lihaa matkalla koska olen kasvissyöjä, mutta luulen että se olisi ollut taivaallista. :)
Lempi ruokani oli suoffleet, soivoin että pystyisin tekemään yhtä maukkaita ite. Jos onnistun lupaan pitää teitä ajan tasalla.
Love, Bella

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti