Bella's Fashionlife

Bella's Fashionlife

23.12.2015

BURGUNDY



Shirt- H&M
Skirt- made it myself
Cardigan- Cubus
Bag- Mango

Yesterday evening we went for a shopping trip to Puerto Rico just about a half an hour walk away. I got a few really nice things that I’ll be showing to you a bit later. I ended up only taking one book with me, James Dashner’s The Scorch Trials, because usually when I take more than one book I only read one and now I’d still have a week left to start on the third book. It’s almost been a week now and it terrifies me how fast the time flies. On a different note as you’ve probably noticed my red hair’s been fading and I was thinking about keeping the color for a longer time because I really think it suits me and everyone else has also commented that it looks good on me, what do you think should I keep the color?

Eilen iltapäivällä menimme shoppailemaan Puerto Ricoon vain noin puolentunnin kävelymatkan päässä hotelliltamme. Ostin pari tosi ihanaa asustetta ja vaatetusta mitkä näytän teille vähän myöhemmin. Päätin ottaa vain yhden kirjan mukaan matkalle, James Dashnerin The Scorch Trials, koska yleensä kun olen ottanut enemmän kuin yhden kirjan mukaan niin olen silti lukenut vain yhden ja nytten minulla olisi kokonainen viikko jäljellä. Nyt on jo viikko mennyt ja se pelotta minua miten nopeasti ajka menee. Asiasta toiseen niin kuten olette varmaan huomanneet niin punainen hiusten värini on alkanut haalistua pois, niin olen ajatellut että pitäisin värn vähän pidemmäksi aikaa koska mielestäni se sopii minulle aika hyvin ja kaikki muut ovat myös kommentoineet että väri näyttää hyvältä päälläni, mitä mieltä olette pitäisikö minun pitää väri?
Love, Bella

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti