Bella's Fashionlife

Bella's Fashionlife

22.12.2015

DELICIOUS FOOD




Shirt- Made by myself
Shorts- Monki
 Sweater- Noa Noa
Shoes- Lacoste




Yesterday we went to this Indian restaurant just five minutes from the hotel. The food again was so delicious and I hate leaving food if I like it so I really stuffed myself this time. The shirt I’m wearing I’ve made myself and I’m really proud of how it turned out, because I’m usually very critical when it comes to what I make. Even though it’s warm here it get colder towards the night so I took my Noa Noa sweater that’s made out of mohair and wool and if you have sensitive skin it won’t itch.

Eilen kävimme syömässä Intialaisessa ravintolassa noin viiden minuutin päässä hotellista. Ruoka oli taas tosi hyvää ja inhoan jättää hyvää ruokaa lautaselle niin täytin itsen ihan täyteen tällä kertaa. Paita joka minulla on päällä olen itse tehnyt ja olen hyvin tyytyväinen mimmonen siitä tuli, koska olen yleensä hyvin kriittinen kaikessa mitä teen itse. Vaikka täällä on päivällä hyvin lämmintä niin iltaa kohti kyllä viilenee, niin päätin heittää päälle tämän Noa Noan villapaidan joka sisältää mohairia ja villaa ja jos sinulla on herkkä iho niin kun minulla niin se ei kutita ytään.
Love, Bella

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti