Bella's Fashionlife

Bella's Fashionlife

24.3.2016

NEW HAIR

 
 
 


Hi guys, hope your week has been great so far. So as you can probably tell by the title I colored my hair. Personally I'm really satisfied with it, I did it myself, didn't go to a hair dresser because I decided that I wanted to color my hair for the Hollywood Undead concert last Friday. It just happened that my sister had a bottle of dark purple hair dye in her cupboard that she wasn't going to use, so she gave it to me. I think the color suits me great, and I always had this little thing about my light brown hair, I didn't think that it suited my style 100%. 

Moikka, toivottavasti viikkone on ollut tähän asti hyvä. Eli, tittelin perusteella huomasitte varmaan että värjäsin mun hiukset. Olen itse tosi tyytyväinen, värjäsin ne itse, en mennyt kampaajalle koska päätin niin viime tingassa että halusin värjätä hiukseni Hollywood Undead konserttia varten viime perjantaina. Sattui sopivasti niin että siskollani oli tummaan liila väripurkki kaapissaan jota hän ei aikonut käyttää, niin hän antoi sen minulle. Mielestäni väri sopii minulle tosi hyvin, ja minulla on aina ollut semmoinen pikku juttu vaalean ruskeita hiuksini vastaan, mielestäni ne eivät sopineet 100% tyyliini.



 


Even thought there is snow on the ground I've decided to just start dressing for spring. This duvet jacket is just perfect for spring because it's warm enough but if the sun shines it doesn't get hot. 

Vaikka lunta löytyy maasta olen kylmästi vain päättänyt aloittaa kevät pukeutumisen. Tämä untuvatakki on niin täydellinen tähän säähän, koska se on tarpeaksi lämmin muttta jos aurinko paistaa ei tule kuuma.
Love, Bella







Shirt- Noa Noa
Pants- Cubus
Jacket- Benetton
Scarf- Ginatricot
Shoes- Converse

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti