Bella's Fashionlife

Bella's Fashionlife

3.6.2016

BLACK HAIR











































Hi guys, has your week gone bye fast, mine has. Today I had my last school day and then I went 
to Helsinki and shopped a bit, even though it was hot as hell. I also took a driving lesson with one of my friends on Thursday and I drove from Porvoo to Helsinki, and she then back. It went really well and lately all my driving lessons been going very well, so I'm actually quite confident about the whole thing. 
As you can probably tell I've coloured my hair again. I think that black goes with everything, so my hair will fit all my outfits and it's also chic. My natural hair colour is almost black so it won't look bad when I'll start to get some roots, the only thing is that I have to figure out the whole eyebrows situation because I'm not that satisfied yet. Have a nice weekend you all <3.

Moikka kaikki, onko viikkonne mennyt nopeasti?, minun on ainakin. Tänään oli viimeinen koulupäivä ja minä sain stipending äikästä (ruotsista), en oikeasti pysty uskomaan asiaa koska olen aina ollut ihan sairaan surkea äikässä, olihan se ihan mukava yllätys. Sitten lähdin Helsinkiin vähän shoppailemaan, vaikka oli ihan sairaan kuuma. Minulla oli torstaina ajotunti yhden kaverin kanssa, ajoin Porvoosta Helsinkiin ja kaverini takaisin, meni mielestäni tosi hyvin, ja lähiaikoina on mennyt tosi hyvin niin olen nytten hyvin varma koko tästä inssi asiasta.
Kuten varmaan huomaatte olen taas värjännyt hiukseni. Mielestäni musta sopii hyvin kaiken kanssa ja se on tyylikästä kaupanpäälle. Minun luonnollinen hiusväri on valmiiksi melkein musta, niin se ei tule näyttämään huonolta kun juuret alkavat kasvamaan, ainuut asia on nytten että minun pitää vain keksiä mitä teen kulmakarvoilleni, koska en ole vielä ihan tyytyväinen. Hyvää viikonloppua kaikille <3.
Love, Bella

 Bralette - Cubus
Top - H&M
Pants - H&M
Shoes - Converese
Bag - Mango

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti