Bella's Fashionlife

Bella's Fashionlife

27.6.2016

DINNER OOTD






Hi guys, I wanted to share with you this look that I really like, I haven't worn the dress since I bought it on Gran Canaria, just didn't have an occasion. I decided to wear it to dinner with my parents a few days ago just because I really like the dress, it fits me like a glove and looks really good. The shoes are also really nice, I bought them on my shopping trip last week. Even though I own a lot of high heels I had to have them. I actually have had difficulty with wearing high heels, not because they hurt or anything, just because I'm so tall and they would just make me taller, so I would feel like the Eiffel tower, but I've started to accept myself as I am and to wear high heels when I want to :), it felt really good rocking the outfit and feeling confident. I'm actually proud of myself for not caring what others will think, I think that if you have that problem just try to do something out of your comfort zone, and not care about others you'll feel great when you've had the courage to do it, and it gets easier every time. I wish you all a great start for the week.

                                                                             °°°

Moikka kaikki, halusin jakaa teidän kaikkien kanssa tämä asu josta pidä tosi paljon, en ole käyttänyt tätä mekkoa sen jälkeen kun ostin sen Gran Canarialla, ei vain ollut tilaisuutta. Päätin pukea sen päälle illalliselle vanhempieni kanssa pari päivää sitten vain sen takia että tykkään siitä tosi paljon, sen istuu tosi hyvin päälläni ja näyttää hyvältä. Kengät ovat myös tosi hienot, ostin ne viimeviikon shoppailu reissulla. Minun oli pakko ostaa ne vaikka omistan aika monta paria korkokenkiä. Minulla on ollut vaikeuuksia korkokenkien käyttämisessä, ei sen takia että ne olisivat epämukavat, vain sen takia että olen aika pitkä ja korkokengät saavat minun tuntemaan itseni eiffel torninlata, mutta olen alkanut hyväksymään isteni sellaisena kuin olen ja käyttämään korkokenkiä silloin kun minä haluan :), tuntui tosi hyvältä, ja tunsin itseni itsevarmaksi. Olen itse asiassa ylpeä itsestäni siitä etten välittänyt mitä muut ihmiset ajattelivat minusta, jos sinulla on sama ongelma kun minulla niin sinun pitäisi vain yrittää tehdä jotakin joka tuntuu vähän pelottavalta, ja sitten vain olla välittämättä mitä muut ihmiset ajattelevat sinusta silloin tulet olemaan niin iloinen siitä miten rohkea olit ja siitä tulee helpompaa jokaisella kerralla. Toivotan hyvää viikon alkua kaikille.
Love, Bella







Dress -Voyelles
Shoes - New Look
Bag - Ted Baker
Bracelet - Thomas Sabo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti