Bella's Fashionlife

Bella's Fashionlife

23.10.2016

TACO EVENING


Hi guys, on Friday me and four of my best friends had this taco evening, it's kind of a tradition and we always have so much fun. We made the food together and at the end of the evening we played Trivial Pursuit and it was such a nice evening. I've been struggling a little with photographing blog post, but I'll try to get myself back in the routine of more blog post. On a different note, I'm going to the Twenty one Pilots concert in Helsinki on Tuesday and I'm super exited, but I'm also extremely nervous because I'm going alone and it scares me a little, but I hope everything will go great. Talk to you guys soon, have a great week.

Moikka kaikki, perjantaina söimme taco päivällistä yhden kaverini luonna kolmen muun kanssa, siitä on tullut pieni traditio ja meillä oli tosi kivaa. Teimme ruoan yhdessä ja illan päätteeksi pelasimme Trivial Puruittia ja oli erittäin mukava ilta. Minulla on ollut vähän vaikeuksia blogi postien kuvaamisessa, mutta yritän saada itseni takaisin postailemaan useammin. Olen muuten menossa Twenty one Pilotsin keikalle tiistaina helsingissä ja olin erittäin innoissani, mutta minua pelottaa myös koska olen menossa sinne yksin, mutta toivon että kaikki menee hyvin. Hyvää viikkoa kaikille.
Love, Bella

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti