Bella's Fashionlife

Bella's Fashionlife

1.7.2016

STRAWBERRY BREAKFAST



Hi guys, hope you've had a great morning like me, it was so nice just sitting in the sofa reading a good book while eating this delicious breakfast. I don't know what it is with England that makes you a tea addict. I've always liked tea, but not to the extent that I would drink it every morning, day and evening, (and maybe sometimes even in between). I've been studying a lot for my fall finals, so it's been nice to start your day in a relaxing way. Now I'm just sitting here writing this and listening to the soothing wind outside. Hope you'll have an amazing day.

                                                                             °°°

Moikka kaikki, toivottavasti teillä on ollut yhtä ihana aamu kuin minulla, oli niin mukavaa istua sohvassa lukemassa hyvää kirjaa samalla kuin söin tätä maukasta aamupalaa. Minusta se on hämmästyttävää miten tee riippuvaiseksi olen tullut. Olen aina pitänyt teestä, mutta en niin paljon että olen juonut sitä joka aamu, päivä ja ilta, (ja joskus jopa niitten välissä). Olen opiskellut paljon syksyn kirjotuksia varten, niin on ollut tosi mukavaa aloittaa päivä rentouttavalla tavalla. Tällä hetkellä ostuskelen kirjoittamassa tätä kuunnellen rauhoittavaa tuulta. Toivotan teille erinoimaista päivän jatkoa.
Love, Bella


1 kommentti: